Historyjka.
Kotek chodzi po ekranie.
Utwórz nowy projekt o nazwie "Zadanie 1"
Część pierwsza:
1. Naciskając klawisze strzałek kierunkowych poruszamy kotkiem.
2. Kotek nie może "przewracać się", przy naciskaniu strzałek "lewo", "prawo", ani "góra", dół"
Część druga:
1. dodaj nowego duszka na przykład "krab"
2. Naciskając klawisze "w", "s", "a". "d" poruszamy "krabem".
2. Krab nie może "przewracać się", przy naciskaniu klawiszy "w", "s", "a". "d"
Po zrealizowaniu zadania:
1. Udostępnij projekt
2. Na poczcie interklasa.pl napisz list do belferos@gmail.com
Temat listu: KLASA IMIĘ I NAZWISKO ZADANIE 1
W treści listu wklej link skopiowany z udostępniania projektu scratch.
zobacz
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Zadanie z edytora tekstu
Nakliknij na odnośnik i zapisz wskazany plik na dysk swojego komputera https://drive.google.com/file/d/1hxo1lAiKugQY8cnotorbT-knkF6QSL6Z...
-
Układ typowej klawiatury pokazuje rysunek Prawidłowy układ palców na klawiaturze Kilka wiadomości o klawiaturze komputera ...
-
Czy potrafisz nazwać poszczególne elementy komputera? Zobacz prezentację. Prezentacja Budowa zestawu komputerowego Pobierz grafikę i ...
-
Nakliknij na odnośnik i zapisz wskazany plik na dysk swojego komputera https://drive.google.com/file/d/1hxo1lAiKugQY8cnotorbT-knkF6QSL6Z...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz