poniedziałek, 10 grudnia 2018

Pierwsze zadanie o kotku w programie scratch.

Historyjka.

Kotek chodzi po ekranie.

Utwórz nowy projekt o nazwie "Zadanie 1"

Część pierwsza:
1. Naciskając klawisze strzałek kierunkowych poruszamy kotkiem.
2. Kotek nie może "przewracać się", przy naciskaniu strzałek "lewo", "prawo", ani "góra", dół"

Część druga:
1. dodaj nowego duszka na przykład "krab"
2. Naciskając klawisze "w", "s", "a". "d" poruszamy "krabem".
2. Krab nie może "przewracać się", przy naciskaniu klawiszy "w", "s", "a". "d"
Po zrealizowaniu zadania:
1.  Udostępnij projekt
2. Na poczcie interklasa.pl napisz list do belferos@gmail.com
   
     Temat listu:  KLASA IMIĘ I NAZWISKO ZADANIE 1

     W treści listu wklej link skopiowany z udostępniania projektu scratch.


zobacz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zadanie z edytora tekstu

Nakliknij na odnośnik i zapisz wskazany plik na dysk swojego komputera https://drive.google.com/file/d/1hxo1lAiKugQY8cnotorbT-knkF6QSL6Z...